Kökény-Szalai Vivien a Mokka stúdiójában | Fotó: 24.hu

Kökény-Szalai Vivien pénzért bármire képes

A cikk olvasási ideje kb. 7 perc

A TV2 Tények című műsora csak nevében közöl tényeket, igazából hazugságokat hazugságokra halmoz és a legmocskosabb hírhamisítástól sem retten vissza! A Vajna-média dicstelen történetéről olvashatnak lejjebb, és a bulvárosból politikai “szakértővé” előléptetett szőke szörnyetegről.

A Comment:com írt arról, hogy a TV2 Tények című műsora hírt hamisított, mivel a Vona Gábor lejáratása érdekében készített riportjukban a Jobbik elnökének egyik nyilatkozatát megtévesztő módon vágták meg.

Terry Black azt mondta, tudja, hogy Vona meleg bulikon vett részt, erre a Jobbik elnöke sajtótájékoztatón azt mondta, ő “büszke heteroszexuális”, de azt elismerte, hogy valóban járt értelmiségi körök látogatta politikai beszélgetéseken, de ott semmi olyasmi nem történt, amiről Terry Black beszélt. Ezután a transzvesztita művész Facebook oldalára kiposztolt egy fotót, amin Vona Gábor látható egy férfival, meglehetősen közel állnak egymáshoz, arcuk majdnem összeér. Erről a képről később kiderült, hogy a Jobbik 2006-os választásokon elért nagy sikere után készült, és az a férfi, aki Vonával látható csak egy aktivista, aki épp gratulál a pártelnöknek.

vonaferfival
Hazugságokat terjesztenek Vona Gáborról | Fotó: Internet

A TV2 Tények című műsora ebből készített egy riportot, bemutatva a fotót és Vona Gábor nyilatkozatát, de abból csak annyit játszottak be, amíg a pártelnök elismeri, hogy valóban járt értelmiségi találkozókra. Ez így azt a látszatot keltette, minta Vona elismerte volna az egészet de ez egy hazugság, a pártelnök a következő szavaival tagadta, hogy bármi kapcsolata lett volna férfiakkal, de a Tények ezt már nem hozta le, ezzel szándékosan megtévesztette a nézőit.

Emlékezetes, hogy Orbán azután vallott kudarcot az alaptörvény-módosítási javaslatával, hogy azt a Jobbik nem szavazta meg a Parlamentben… Véletlen lenne, hogy a kormányközeli média most durrant be a legkomolyabban vehető ellenzéki pártra?

 

Rejtőzködő dívák

Ugyanúgy megtévesztette a nézőit, mint, amikor a hvg.hu újságíróját, Gergely Zsófiát akarták hitelteleníteni, mert megírta egy fontos Fidesz-közeli üzletemberről, hogy színinfarktust kapott. Az újságírónőről azt állították, személyes adatokkal élt vissza és hogy börtönbüntetést is kaphat emiatt. Mindezt úgy vetítették le, hogy közben nem is a hvg.hu munkatársáról mutattak fotót, hanem egy teljesen másik Gergely Zsófiáról, aki a Négy Mancs nevű kutyamenhelynél dolgozott… Hatalmas botrány keveredett az egészből, ami után a Tények megismételte a riportot, de ezúttal sikerült találniuk egy videofelvételt, amin a HVG-s újságírónő látható. Provokatív címet adva (A rejtőzködő “moráldíva”) próbálták eladni az anyagot.

Arról csak néhány szót, hogy ki is rejtőzködik valójában… A hvg.hu-n minden Gergely Zsófia által jegyzett cikknél a nevére kattintva direktben lehet neki üzenetet írni, amit meg is tettem, küldött is válaszlevelet, de a kérdéseimre nem adott válaszokat, mondván, ezekre máshol már reagált, nem akarja magát ismételgetni… Több, a témában írt cikket átböngésztem az interneten, de arra vonatkozó reagálását sehol sem olvastam, hogy arról a felvetésről mit gondol, miszerint Kökény-Szalai Vivien személyes féltékenység miatt akarta lejáratni és hitelteleníteni. Ugyanis Gergely Zsófia és Kökény-Szalai Vivien a Nők Lapjánál egy időben dolgoztak, csakhogy Gergely Szalai főnöke volt…

Mindenesetre a TV2-nek is írtam, ezeket a kérdéseket tettem fel:

1. Elfogadhatónak tartják-e médiaetikai szempontokból azt, hogy olyan állításokat fogalmaznak meg a Tények című műsorban, amik valóságtartalmát bizonyítékokkal lehet cáfolni? Gondolok itt például arra az állításukra, hogy a hvg.hu munkatársa, Gergely Zsófia nem vett részt a Spéder Zoltán és a TV2 perén, amit az újságírónő bírósági jegyzőkönyvvel cáfolt, fotót közölve róla, amin látható, hogy a jegyzőkönyvben benne van a neve, mint a peren résztvevő sajtómunkatárs.
2. Miért mondják azt, hogy Gergely Zsófia rejtőzködik, amikor a hvg.hu-n minden cikknél a nevére kattintva üzenetet lehet neki írni? Próbálták felvenni vele a kapcsolatot a TV2 riportjának elkészülte előtt?
3. Úgy tudni, Gergely Zsófia a főnöke volt Kökény-Szalai Viviennek a Nők Lapja szerkesztőségében.
Milyen volt a két hölgy kapcsolata a közös munka során?
Személyes féltékenység miatt akarja hitelteleníteni a Tények című műsor hírigazgatója Gergely Zsófiát?
4. Milyen alapon, milyen törvényre hivatkozva állítják azt, hogy börtönbüntetést kaphat Gergely Zsófia?
5. Milyen vagy kinek az utasításait követve készítteti/hagyja jóvá a TV2 Tények című műsorban vetített riportokat Kökény-Szalai Vivien?
Tőlük mindössze annyi választ kaptam, hogy a kérdéseimet továbbították a hírigazgatósághoz. De Kökény-Szalai Vivien (az e-mailemben külön kihangsúlyoztam, hogy a kérdéseim hozzá szólnak) ezidáig nem adott válaszokat. Azután mindenki eldöntheti, ki is rejtőzködik valójában. Amennyiben esetleg mégis kapnék majd Szalai-Kökény Vivientől választ, természetesen, megírom.

Mindig ott van, ahol pénzt lát

Kökény-Szalai Vivienről akkor is van mit írni, ha nem válaszol kérdésekre. A szőke hölgy több bulvár-botránykönyvet is írt már Stohl András drogügyeiről és börtönviseltségéről.

Miután Ómolnár Miklós távozott a Story magazin főszerkesztői pozíciójából, Kökény-Szalai Vivien ülhetett be a székébe. Több pletyka is szárnyra kapott abban az időben, miszerint Vivien drága, estélyinek is beillő ruhákban, prémekben járt be a szokásosan pólós-farmeres szerkesztőségbe – nagy derültséget okozva a többi újságíró között.

Pozícióját arra használta ki, hogy az ország legnagyobb sztármagazinjának főszerkesztőjeként bejutott politikai és celeb-rendezvényekre is, jó kapcsolatot épített ki többek között Rogán Antal feleségével, Rogán Cecíliával és Orbán Viktor Facebook-oldalát szerkesztő Kaminsky Fannival.

rejdivak
Kökény-Szalai Vivien (j) elit társaságba került be | Fotó: hvg.hu

 

Miután tűz közelbe került, azt is ki tudta harcolni, hogy ő lehessen a TV2 hírigazgatója, miután Andy Vajna megkaparintotta állami hitelből a TV2-t. Amit aztán újabb állami hitelből fejlesztett, új adókat vezetett be a piacra, végül az egészet Romániába telepítette át papírom, a kevesebb adó érdekében… Ilyen egy igaz hazafi, nem igaz? A magyar közpénzből megvásárolt, feljavított kereskedelmi tévét egy országhatárral arrébb költöztetve, máris milliókat húzott ki a magyar emberek zsebéből. Mindehhez a Fidesznek egy rossz szava sem volt. Valószínűleg azért, mert Vajna vállalta, hogy szemérmetlenül nyomni fogják a Fidesz-propagandát. Ezt – lelkük rajta – meg is teszik.

Kökény-Szalai tehát csapot-papot otthagyva a Storynál, átment a TV2-höz.  A magasabb fizetés és a magasabb karrierlépcső érdekében. A hírigazgatói székből már a Mokkát, az Aktívot és a Tényeket is irányíthatja, milliókat elérve nap mint nap. Mindezt a hatalmat egy a politikai műsorkészítésben abszolút tapasztalatlan személy kezébe adta a kormányzat, mivel egy karrierista, pénzéhes nőt a legkönnyebb irányítani és rávenni arra, hogy határok nélkül, lelkiismeret nélkül feküdjön le nekik és csak azt engedje fel a Tények képernyőjére, ami a jelenlegi magyar kormánynak jó.

GD Star Rating
loading...
Kökény-Szalai Vivien pénzért bármire képes, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

Vélemény?

About Nagy Zsolt

Check Also

Küszöbön a III. világháború?

Horacio Villegas önjelölt médium úgy hiszi, hogy belelát a jövőbe, így pedig meg is nevezett …

Vélemény, hozzászólás?